.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن تأسیس کنوانسیـون تالابها در رامسر

 فرماندار شهرستان رامسر گفت: بهمن ماه سال جاری با حضور ۵۰۰ مهمان خارجی از ۱۵۷ کشور دنیا جشن چهل سالگی تأسیس کنوانسیـون تالابها در مرکز این کنوانسیـون برگزار می شود.

به گزارش شمال‌نيوز عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار رامسـر در جلسـه شورای اداری که در محل مصلـی این شهرستان شهر برگزار شد، افزود: خدمات دولت در شهرستان نمونه گردشگری رامسر گسترده بوده و در آینده نزدیک موجب تحولات بزرگی خواهد شد. 
وي اظهار داشت: اقدامات ۳۰ سال اخیر در رامسر قابل مقایسه با خدمات دولت نهم و دهم نیست که طرح توسعه بین المللی فرودگاه رامسـر یکی از این مصوبات تأثیرگذار است.

صفرنژاد گفت : پروژه تصفیه خانه سد میجران به عنوان تنها سد آب شرب مازندران با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اوایل پائیز امسال زودتر از برنامه زمانبندی شده به بهره برداری می رسد. وی اظهار داشت : شبکه داخلی آب شرب رامسر قدمتی ۶۰ ساله دارد و نیازمند اصلاح و بازسازی است که طبق برآرود اولیه ۴ میلیارد تومان اعتبارمورد نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : بهمن ماه سال جاری با حضور ۵۰۰ مهمان خارجی از ۱۵۷ کشور دنیا جشن چهل سالگی تأسیس کنواسیـون تالابها در مرکز این کنوانسیـون برگزار می شود و همه باید پای کار باشند.

وی گفت : تصویب شهرستان نمونه گردشگری رامسر بیانگر نگاه ویژه دولت به رامسر است که واقعاً تلاشها باید مضاعف باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.